What Does ماگ حرارتی Mean?

Wiki Article

جدیدترین هاپربازدیدترین هامحبوب‌‌ترینپرفروش‌ترینارزان‌ترینگران‌ترین

ضمنا من یه ماگ حرارتی سفارش دادم که به صورت کادو شده برام ارسال کنن خیلی نگران بودم که آیا خوب شده یا ن چون برای هدیه بود نمیتونستم بازش کنم امتحان کنم اما وقتی کادو دادم و شخص مورد نظر تستش کرد بسیار خوشحال و راضی بود و بین کادوهای دیگه به نظرم یه چیز بسیار خاص و عالی بود بسته بندی هم که دیگه حرف نداشت واقعاااااا ممنونم از شما نظرم به دور از هر گونه اغراق بود پشتیبانی هم که واقعا کار دست بود خلاصه که دمتون گرم همه چی تموم هستید.

قیمت ماگ تغییر رنگ با احساسات به طرح، مدل، جنس و کیفیت آن بستگی دارد اما معمولا ماگ حرارتی احساسات از قیمت مناسبی برخوردار میباشد بطوری که به راحتی میتوانید آن را تهیه کنید.

ماگ سرامیکی افرا توس طرح « یلدا شب رسیدن به درک خوشبختی های کوچک است »

هدیه: هدیه ای منحصر به فرد و کاربردی برای تولد، ولنتاین، روز مادر، روز پدر، یلدا، نوروز و سایر مناسبت ها

ماگ حرارتی برقی هم یکی دیگه از انواع ماگ حرارتیه. البته این لیوان حرارتی برقی، دیگه جادویی نیستش و تغییر شکل نمیده ولی خب باز بهترین گزینه برای گرم نگه‌داشتن چای و قهوه هستش.

نیازها: به چه نوع لیوانی برای نوشیدنی های مورد علاقه خود نیاز دارید؟

لیوان درب دار استیل سبک، مقاوم و مناسب برای انواع نوشیدنی های گرم و سرد بوده و به دلیل انتقال سریع گرما بدنه ماگ بشدت داغ می شود که معمولا آن را بصورت روکش دار و دوجداره طراحی می کنند و در شکل ها و سبک های مختلفی وجود دارد.

اگر در محل کار یا منزل نیازمند ماگ بودید، بهتر است از جنس استیل و یا سرامیک استفاده کنید. دسته دار بودن یا بدون دسته:

کالای ورزشی قمقمه و شیکر ورزش های آبی عینک شنا لوازم جانبی شنا ورزش های رزمی تجهیزات تمرین بند و مچ بند بند مچ بند ورزش هوازی و بدنسازی تجهیزات ایروبیک و تناسب اندام بارفیکس ورزش های سواری دوچرخه ورزش های توپی توپ تجهیزات هواداری

(برای این منظور تصاویر خود را در قسمت آپلود فایل بارگذاری نموده و اگر توضیحات خاصی دارید برای ما بنویسید)

ماگ های استیل در اندازه و مدل های مختلفی تولید می شوند. ماگ فانتزی:

نوشته: جملات انگیزشی، اشعار، جملات طنز، نام یا نام خانوادگی، تاریخ تولد یا سالگرد

از نظر جنس هم ??????? ????? انواع ماگ حرارتی، معمولاً سرامیکی هستن. البته نه که نشه لیوان حرارتی رو از جنس‌های دیگه مثل شیشه درست کرد ولی سرامیک جدا از به‌صرفه بودن، تخلخل بیش‌تری از شیشه و استیل داره و همین باعث میشه تا قهوه یا چای شما زمان بیش‌تری گرم بمونه و هم بدنه لیوان گرمای کم‌تری به خودش بگیره.

Report this wiki page